ביקורים
ביקורים יתאפשרו בחדר הביקורים הצמוד למחלקה וגם בתוך המחלקה בשטח משותף, בשעות מקובלות. במידה שמצבו של המטופל מאפשר ובכפוף לאישור הרופא המטפל, יתקיים מחוץ למחלקה.
ילדים מורשים לבקר בתיאום מראש ובאישור הרופא המטפל.
שעות הביקור
בימים א’ – ה’ בשעות 15:00-20:00
יום ו’, שבתות וחגים: בשעות 10:00-20:00
במידה ואינו מתאפשר ביקור בשעות המקובלות, נא לתאם עם הרופא המטפל.
טלפון ציבור לרשות המטופלים
09-8980473
חפצים וציוד אישי
על מנת לשמור על בטיחות יקירכם, אנו מבקשים להימנע מהבאת חפצים העלולים לסכן את בטחונו של יקירכם וביטחונם של האחרים (חפצים חדים, מציתים, תרופות וכו’.
לרשות המטופלים עומד ביגוד של בית החולים, מצעים, כלי רחצה וכלי גילוח.
מומלץ לצייד את יקירכם בכרטיס טלכרט, כלי כתיבה, פנקס/מחברת וכפכפי רחצה.
אין להכניס למחלקה:
– מזון המצריך אחסון במקרר
– קופסאות שימורים
– משקאות אנרגיה
– בקבוקים מזכוכית
– פחיות שתייה
במידה וברצונכם לצייד את יקירכם בציוד כלשהו, אנא ידעו והתייעצו עם צוות המחלקה.
עישון סיגריות
חל איסור מוחלט על עישון סיגריות בשטח המחלקה. ניתן לעשן בחצר המחלקה/בית החולים.
למטופלים שמעשנים – נא לדאוג לאספקת סיגריות (לא טבק לגלגול).
יש לרשום שם על כל חפיסת סיגריות ולמסור לצוות.
דברי ערך
חפצי ערך, כסף, טלפון נייד נמסרים למשמרת בכספת בית החולים. יש לדאוג לקבלם בחזרה בעת השחרור או – במידה שהמטופל מסכים – לאסוף אותם בידי בן משפחה בתאום עם גזברות בית החולים.
בית החולים אינו אחראי על חפצים אישיים אשר נמצאים בשימוש יומיומי של המטופל או שלא הופקדו לשמירה בכספת של בית החולים.
קפטריה
פתוחה לשירותכם והנאתכם
ימים א’-ה’ בשעות 08:00-17:00
יום ו’ בשעות 08:00-12:00
חופשות
חופשות תינתנה בהתאם למצבו של המטופל בתאום עם משפחתו. החופשות תתאפשרנה לרב רק בסופי שבוע וחגים, או למספר שעות במשך כל ימות השבוע.
בעת החופשה ניתן ליצור קשר טלפוני עם המחלקה לקבלת ייעוץ והדרכה.
שחרורים
שחרור המטופל יתואם מראש עם המשפחה, האפוטרופוס או כל גורם רלוונטי אחר.
לכל מטופל שמשתחרר יקבע תור להמשך מעקב.
פרטים על מועד הביקורת במרפאה והדרכה לגבי הטיפול התרופתי ימסרו למטופל ולמשפחתו ביום השחרור ע”י הצוות המטפל.
תמיכה במשפחות
מרכז המשפחות “המשפחה שבלב” תומך ומלווה בני משפחה של מטופלים בעת האשפוז ולאחריו.
טלפון 09-8981241
michalh@lev-hasharon.co.il
נציבות פניות הציבור
במרכז הרפואי לב – השרון פועל משרד שתפקידו לרכז ולטפל בפניות הקשורות לשביעות רצון של מטופלים ומשפחותיהם.
המשרד נמצא בבניין ההנהלה ופתוח לפניות ישירות של מטופלים ובני משפחותיהם
בימים: א’, ג’, ה’ בשעות 13:00-15:00
טלפון 09-8981187.
פקס : 09-8980433; 15398981187
pniot@lev-hasharon.co.il